Eventjes terug naar Nederland - Reisverslag uit Bad Nieuweschans, Nederland van Sharon Oosterhuis - WaarBenJij.nu Eventjes terug naar Nederland - Reisverslag uit Bad Nieuweschans, Nederland van Sharon Oosterhuis - WaarBenJij.nu

Eventjes terug naar Nederland

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

31 Oktober 2014 | Nederland, Bad Nieuweschans

Vorig weekend was ik eventjes terug in Nederland. En dan merk ik wel hoe anders Zweden nou echt is. Vooral met de treinen. In Nederland was het natuurlijk weer chaos om helemaal vanaf Eindhoven naar Groningen te moeten. Super druk, mensen lopen kris kras door elkaar. In de treinen die ik in Zweden heb genomen was het heel makkelijk. Je hoeft ook niet te zoeken naar de trein. Je wilt naar links of je wilt naar rechts. Dus daar ga je staan. Klaar. Bij de wat grotere stations staan borden; je moet naar dit perron. En dan ga je daar staan. Geen door elkaar geloop dus. Of in elk geval minder. En zonder internet weet je dan nog steeds waar je heen moet

Het vreemdst vond ik om te zien dat er nog niet zo veel blaadjes van de bomen waren gevallen in Nederland. In Zweden zijn veel bomen al kaal

Ik vond het heel fijn om weer even een weekendje thuis te zijn. Het was kort, maar ik heb weer even iedereen gezien en daar ben ik al blij om.

  • 31 Oktober 2014 - 13:06

    Harma Oosterhuis:

    Heel gezellig dat je weer even thuis was,helaas veel te kort,maar we hebben weer even genoten!!!Fijn te horen hoe leuk jullie het daar samen hebben,we zijn heel trots op jullie!!!Geniet er maar lekker van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 02 Okt. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 8014

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 30 Juni 2015

Stage in Zweden

Landen bezocht: