Ons appartementje - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Sharon Oosterhuis - WaarBenJij.nu Ons appartementje - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Sharon Oosterhuis - WaarBenJij.nu

Ons appartementje

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

04 Oktober 2014 | Zweden, Malmö

Ons appartement hier in Malmö is heel mooi. Ik ben er erg blij mee. We hebben een appartement voor ons zelf met een aparte badkamer en slaapkamer. De keuken zit aan de woonkamer vast. Ook hebben we nog een klein balkonnetje. Het is verder modern ingericht. We huren het appartement met meubels, omdat we dat verder zelf niet mee kunnen nemen. In de kelder kunnen we onze kleren wassen. Er staan daar twee wasmachines, een grote droger en een soort van kast. In die kast kun je je kleding ophangen waar dan vervolgens warme lucht in word geblazen. De wasruimte is gedeeld met de rest van het gebouw, en kan worden geboekt.

Als je wilt zien hoe het appartement eruit ziet :
Http://m.youtube.com/watch?v=W7cc5QUE3MY

Groetjes!

• 13 Oktober 2014 - 19:04

Hama Oosterhuis:

Mooie appartement en dat voor jullie eerste huisje,we zijn heel trots op jullie!!